Bitter Jag är nöjd med att ha vunnit "bästa lagnamn" av Ranta. Hur det går i turneringen är mindre viktigt.
sirvejlance Ionas Inte Jockes snotlings! Taskmört! (för rättningen sen så hade ranta printat fel namn på mitt lag.)
mikethemachine Chaos dwarfs Undead med 4 ghouls varag + skitter snots Hade någon den kombon? Har inte kommit igenom hela avsnittet än ? undead med 3 ghouls
mikethemachine Ionas @mikethemachine Det var två Varag skitter snots. Jag tycker du ska byta till Biased Ref snots. Tack jag gör ett byte då
Ionas Jag ändrar mig. Röstar på alla snotlingslag inklusive Jockes. Jag trodde det var 4 st snots anmälda. Vi kan vara vänner igen. ?
kaju @inforthepain har du koll på vilket roster som är ”Jockes roster”? Svårt att rätta för dig tänker jag :) Gissar man som en noob så kanske man inte ska kunna vinna gissningstävlingen ;)
sirvejlance kaju @inforthepain har du koll på vilket roster som är ”Jockes roster”? Svårt att rätta för dig tänker jag :)Gissar man som en noob så kanske man inte ska kunna vinna gissningstävlingen ;) Kan ge en hint: INTE det snotlings-rostret som ni tyckte var bäst, utan det som var det objektivt bästa.
Pidpad Skuld påpekar att jag gissar på nåt som redan var taget, så gör om gör rätt. Båda halfling och nurgle. Sådär, det lär ingen ha.