Skuld grumplekins 3, 5, 7 Chorf & BOBS med Giant så jag vet när vi rättar. Siffror är taskigast för rättningsprocessen
Frantic Kan meddela att jag klickade i fel skill angående Nurgle. Ska vara Disturbin P och inte Foul A. Men tror inte det ändrar era gissningar ändå ;)
brocCooLi tur att du sa det! ändrar det jag skulle gissat totalt. nu blir det: nurgle etta och nobility tvåa.
Frantic Ja, men nu är ju inte Ume-turneringar "normalt sett" och jag har inte fått ett nej från @kaju än :P
Marty33 8 maffiga rosters att gå igenom. Om ni får lust att mysa en halvtimme så tycker jag ni ska göra det ?
kaju @Frantic ahhh Skulle vilja komma, men det är för långt och har planer nu. Tyvärr. Ni sköter det galant.
grumplekins Uppe för gamingfesten: https://youtu.be/GI3WLSMnwMY?si=ZZVlcrS6ltgErQ9X Jag är den nya @KaithOEX
bloodfeast hehe helt okej att inte vinna då det inte var tanken heller, ville mest ge en tumme upp till bra val av roster :)
bloodfeast Och eftersom jag inte vill vinna den här gången heller så väljer jag bara två lag istället för tre. Frenzy highelf & Khemri!