coma @inforthepain älskar när vi är överens och det är vi ju väldigt ofta när det kommer till rosters som jag minns det! :D @Skuld episkt! :D Jag kör en "educated guess" på 22, 24, 19
bloodfeast Haha ja, glömde lägga in den bilden då det var så många andra grymma quotes men ska vi vara riktigt ärliga så hade jag aldrig gjort bilden om du inte dragit repliken från första början @Skuld
Pertan @kaju lyssnade på eftersnack och då sa ni att min 5:e match skulle vara min 100:e match. Men på NAF sidan så står det så här: Borde inte första matchen bli den 100 då?
kaju @Pertan Det är helt rätt om du räknar med Sevens (99). Annars kan du scrolla ner lite där du tog denna bild som du bifoga och summera Win/Draw/Loss då får du för bara Blood Bowl matcher (94).
mikethemachine https://forum.swebba.se/index.php?p=/discussion/comment/57589#Comment_57589 @kaju @Pertan om det blev 94 matcher. Blir det inte 6:e matchen då som blir 100? Jag har inte kollat om Pertan verkligen är på 94 som Kaju nämner här.
Pertan @mikethemachine du har helt rätt! Har spelat 5matcher i seven dvs 94 vanliga så 6e blir ju såklart den 100e matchen. ??
Juiblex @Pertan måste visa dom 6 besökande finnarna vart skåpet står… varför han endast börjar med svagdrickat till frukost….