inforthepain Har lite svårt att bestämma vad mina treemen ska heta, så slänger upp en vote för att se vad som folk gillar. Ni kan förståss komma med egna förslag :P
brocCooLi Optimus Pine helt klart! då får du köra transformerstema på det andra trädet också. fast något på Megatron
Pidpad Kvister är ju överlägset bäst, Utgår från att det är ett rent misstag att det saknas på listan.
Pidpad brocCooLi;31957 wroteOptimus Pine helt klart! då får du köra transformerstema på det andra trädet också. fast något på Megatron Megaträn?
inforthepain Pellevin;31962 wroteFörsta alternativet måste av grammatiska skäl bytas till Morgan Treeman. Kanske identifierar sig som en treemen och inte treeman
Duckwing inforthepain;31974 wroteHehe Megaträn var ju fyndigt Var det fyndigt? I så fall har jag fler "fyndiga" förslag. Megatrönn Megaslån Ekatron
Mooselord Transformers: Twigatron Bumbletree Skådisar: Leaf Tyler Spruce Willis En Hackman Tall Pacino (eller Pinecino) Yew Grant (eller Gran) Rönn Leafington Morgan Firman
Bonefinger Iiiiiik herregiiiiid så många bra alternativ! Gubbfnissar hysteriskt här. Nu måste jag ju börja spela Halflings också. Optimus Pine och Megaträn var ju orimligt roliga. :D
brocCooLi Mooselord;32115 wroteInsåg just att Smultron är en annan intressant växt-transformer. :D :D :D