Oberwald_1 said:Jag har med min Reikland Reavers-matta.
Pellevin said:12 raser på 16 deltagare. Det tycker jag betyder bra regler.
Juiblex said:Hahaha Super kul uppställning!
Modigt att lita på Master chefen för RR :-D
Oberwald_1 said:Kan bli farligt!
Oberwald_1 said:Kan du hitta ersättare där uppe? Kan försöka muta någon Sundsvallare annars.
Oberwald_1 said:Yes vi försöker, går lite trögt.
Ett ord i rättan tid!Oberwald_1 said:Skuld är ett as.
inforthepain said:Morgon gott folk! Kan någon göra en snabb translate på allas namn för denna turneringen till NAFnamn så jag kan uppdatera Sopen? Och vilka som spelade stunty vore också bra så jag kan uppdatera stunty serien också.
Skuld said:USB3c menar du?
Frantic said:Sådär!
Snabbkoll bara, jag är nu mottaglig för lite tips om hur jag skulle kunna göra USB4 bättre?
Stareater said:
Nej, vi är nog tillräckligt stora nu för att hitta på vår egen standard nu.
Frantic said:Sådär!
Snabbkoll bara, jag är nu mottaglig för lite tips om hur jag skulle kunna göra USB4 bättre?
Det enda jag kan tänka mig so. Kan bli aningen bättre är mer läsk/alkoholfritt. Den tog slut och jag som kör bil hemåt nog gärna köpt en till eller två.
Kortfattat en lysande turnering med lite ovanliga regler. Jag är bara glad att jag kunde vara med och spela några av matcherna på USB3.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com