Inbjudan till PellevinBowl 4
  • Nej jag menade CLAW DAY!!!
  • Först på plats! Moahaha!
  • Massor med Claw, blir det Claws day idag
  • Först på plats! Moahaha!

Måste vara första gången
  • Skuld said:

Först på plats! Moahaha!

Måste vara första gången

tror att Jan kan ha lyckats på adventurebowl också, men är inte säker.
  • vänta lite nu? försökte jag försvara Jan???
    tar tillbaks allt och håller med till 100% @Skuld
  • När behöver jag vara på plats för att hinna spela runda 3?
  • Klart som faaan man försover sig.. på rull!!
  • sova, vad är det?
    so, ett annat ord för sugga
    och va, en förkortning av vad
    men sova, vad är det?
  • Heja heja! Tror att Necro eller Skaven-laget kommer ta hem det, men jag är ju sämst på att gissa så lycka till alla! :)
  • Updates!
  • Efter tre rundor så har jag och Skuld tre segrar.
    Pellevins gobbos har 17-1 i cas med nån runda kvar
  • Hur ligger landet?
  • Illa. Skuld vann mot mig och har 4 segrar. Spoiledsquid tvåa med 3-1-0.
  • Efter mycket skam och förnedring vann jag en match med 5-0.
  • Hittar inte i inbjudan när det är start på söndag. Är det samma tider som lördagen?
  • Kl 9
  • image

Testar pellevins skitroster!
  • Matchen slutade 3-2 till spoiledsquid
  • Har lagt några bilder på insta: bloodbowlcircus
    Endast på själva brädet från matcher jag spelat.
  • inget kan stoppa den bortskämda bläckisen den här helgen. blir turneringsseger efter att ha krossat Skuld i första matchen imorgon.

hade själv planerat att vinna, men då ska en inte börja med att förlora två matcher. men två vinster till ska jag banne mig knåpa ihop!
  • image

B-B-Brunch med spoiledsquid

2-1 till chaos mot högalverna
  • Vad betyder opp?
  • DavidD said:

Vad betyder opp?

Opponent score, dvs hur mycket poäng dina motståndare har fått
  • Tack
  • är lottningen klar????
  • Haha, så diskussionen om vart halflings vs Goblins ser ut att bli en kross!

Haflings for the win!
  • Hallå - jag blev hemma med magsjuka barn, därav min frånvaro idag. Mailade Pellevin men borde ha skrivit här också så klart. Ber ursäkt om det strulade till lottningen imorse. Trist att inte kunna lira hela turneringen!
  • Ja, det var trist att du inte kunde komma @Nyaga, men tack för första dagen iallafall. Och så blir det såklart nya chanser i framtiden.
  • Priser i turneringen:
    1:a pris @Skuld
    2:a pris @PidPad
    3:e pris @MikeTheMachine
    4:e pris @SpoiledSquid
    Bästa Stunty @Pellevin
    Utlottat @Khanmank
    Utlottat @Mooselord

Tack Alphaspel för massiv sponsring!
  • Tack till alla för en rolig turnering och min första! Enligt Pellevin skall man förlora alla matcher och då gör man som Pellevin säger.
    Dock djupt besviken på att det inte fanns ett jumbopris. Om än en träslev. Vad ska jag nu minnas från turneringen?!
  • Moozer said:

Vad ska jag nu minnas från turneringen?!

Skaffa en tatuering med lämpligt motiv, exempelvis texten "Frenzysurf". Jag kan chippa in 50pix för att täcka en del av tatueringskostnaden ;)

Tack deltagarna för trevliga matcher och Pellevin för arrangemanget!
  • Tack alla för en fin turnering och för roliga matcher, heja Pellevin!
  • Haha gött att @skuld kommer komma med gott självförtroende upp till Norrland nästa helg med planen att ta ”två raka” men ”the north remembers” och ska göra sitt bästa för hindra gubben till det.

Grattis alla som vann pris :) och grattis till alla goda förlorare :P
  • Men vi onda förlorare då?
  • Drexxl said:

Men vi onda förlorare då?

Ni får söka tröst i USB 3 nästa helg :)
  • går det att få se hela resultatet (i stil med det som visades efter dag 1)?
  • Jag skall skicka filen till Janne idag. Jag tror han avser att lägga upp en sådan bild.
  • skit i det. var väl inte en naf-turnering va utan bara ploj och skoj med kompisar?
  • brocCooLi said:

skit i det. var väl inte en naf-turnering va utan bara ploj och skoj med kompisar?

Exakt! Slå coola tärningar och umgås :D
  • Känner mig rätt nöjd. Vann stunty efter dubbel luringstabb mot Sveriges baksida.

@inforthepain funderade på att spela gobbos, jag nämnde att det var vanligaste rasen, han bytte till hajälvs.

@brocCooLi låg långt före mig inför sista ronden. Jag övertygade honom att hans tiebreakers var så bra att han skulle vinna hur det än gick. Det stämde kanske i ett alternativt universum.

Det gav ett mysigt presentkort på 800 spänn i belöning. Göteborgare är så goa att ha att göra med :)
  • Vad menas med "Opp"?
  • Opponent score, ett mått på hur tufft motstånd man haft under turneringen. Används vanligtvis som tie-breaker (så är fallet här).
  • Pidpad said:

Opponent score, ett mått på hur tufft motstånd man haft under turneringen. Används vanligtvis som tie-breaker (så är fallet här).

Tack!

• Nice! Mina Claw - Mighty Blow - Mighty Blow - Mighty Blow Khorne gjorde en tydligen ett ganska bra försök att få färst cas per match. Å andra sidan så kan ju Khorne glädjas åt att laget var nära att få flest cas against per match! Å tredje sidan så spelade jag alvboll mer än en gång i turneringen så det är nog rättvist med att "casa" som alver också :)
  • Kommer resultatet läggas upp på Nafs sajt?
  • Äsch, ingen brådska. Jag har just nu 300 spelade NAF-matcher och det vore synd att förstöra ett så jämnt och fint nummer ;)
  • Jag har skickat allt till @inforthepain. Trodde han redan lagt upp det.