Inbjudan till PellevinBowl 4
  • Nu har jag skickat in Roster, bättre sent än aldrig. Hoppas allt funkar klaffar :)
  • Nu har jag skickat in Roster, bättre sent än aldrig. Hoppas allt funkar klaffar :)

Jag kommer att vara senare än dig ;)

• Jag siktar på att begå turneringsdebut!
  • Nu har jag skickat in min anmälan :)
  • Nu har vi tillräckligt många anmälda för att få dela ut en NAFbuckla!
  • Grymt Pellevin, ska bli kul att komma och spela :)
  • Jag kommer också.

Fråga: Ska jag peta in NAF-pengarna i anmälan eller är det en serparat entitet som ska ha de stålasarna?
  • Enklast är att du löser NAFgrejen i förväg med Janne. Annars kan du köra kontant på plats eller swisha då eller nu.
  • Drog in en hunka till Moozer nyss. Ordnar resten med Janne.

Väljer mellan fyra roster. Samma ras dock.
  • khanmank said:

Drog in en hunka till Moozer nyss. Ordnar resten med Janne.

Väljer mellan fyra roster. Samma ras dock.

Hunkan verifierad.

• Har betalt. Rostern kommer senare.
  • DavidD said:

Har betalt. Rostern kommer senare.

Noterad

• Betalat.
  • havaji said:

Betalat.

Noterad.

• Du skall ha fått betalt av mig också Moozer
  • Skuld said:

Du skall ha fått betalt av mig också Moozer

Helt rätt!

• Jag är gärna med!
  • Kan man betala redan nu alltså. Har vi ett swishnummer. Hittade inget sådant.
  • Kan man betala redan nu alltså. Har vi ett swishnummer. Hittade inget sådant.

du kan swisha till mig :D
  • 076-3451003
    Märk: PB [namn]
  • Nu är jag anmäld men jag missar turneringsstarten. Troligen hinner jag spela runda 3-6.
  • Skickat till DavidD :)
    BrocCooLi du fick den nästan ;)
  • Skickat till DavidD :)
    BrocCooLi du fick den nästan ;)

Det är @moozer som tar pengarna på det numret mtb du kan skicka mig en slant om du vill
  • Pengar och roster skickat. Nu blir det åka av.
  • pengar swishade och roster skickad!
  • @Nyaga premiär turnering alltså
  • Viken tur är @moozer stack och fiskade för pengarna... :-)
  • Behövs det ta med pitch/dugouts? @pellevin
  • DavidD said:

Behövs det ta med pitch/dugouts? @pellevin

ja. min gissning är dock att Pellevin tar med alla själv.
  • Om man har dom nyare större baser från GW så kan det vara praktiskt att ta med en egen plan med större rutor. Eller @Pellevin du kanske har nån plan för det?
  • Jag tar med pitchar i alla tänkbara former och storlekar.
  • Pellevin said:

Jag tar med pitchar i alla tänkbara former och storlekar.

Najs

• DavidD said:

Najs

DU KAN VARA NAJS!!!!!
  • Du glömde hans morsa.
  • Hög nivå som vanligt
  • Pellevin said:

Jag tar med pitchar i alla tänkbara former och storlekar.

Jag vill spela på en rund pitch
  • Möbiuspitch!
  • Nu har jag fått in 17 rosters. Har ännu inte sorterat upp vilka som swishat. Men då det går bra att betala när ni kommit prioriterar jag det lite lägre. Hur som helst ser det ut att bli rätt bra med folk.

Tänker du komma börjar det bli bråttom att fixa roster; Deadline på onsdag!
  • Pellevin said:

Tänker du komma börjar det bli bråttom att fixa roster; Deadline på onsdag!

var är den där odrägliga @Drexxl då?
  • Eftersom det är bokat att han skall komma hit antar jag att han avser att vara åskådare.
  • Nu har jag granskat de tio första rostrarna. Otroligt häftigt. Tio olika raser. Två småfel, men jag förväntar mig att de snart skall vara fixade.

@Lockmund har nog den roligaste lagbuilden jag någonsin sett. Han är inte feg :)

@Oberwald_1 har tagit en ras som jag trodde var harmlös, och han har byggt ett lag som ser oerhört starkt ut.

Detta kommer att bli sååå kul.
  • Jag hoppas mina Brets även kan leverera som önskat, men kul blir det oavsett. Grymt att vi verkar bli så många också!
  • Nu har jag tittat igenom alla sjutton rosters jag hittills fått in. 14 raser. 3 stuntylag. Stunties har mer än en ras, men alla lag har en Star Player med samma stat line som de andra lagen har.

Ooops, vilken spoiler det blev.
  • Skickat in roster med nu!
  • Nu är vi uppe i 15 raser!
  • Pellevin said:

Eftersom det är bokat att han skall komma hit antar jag att han avser att vara åskådare.

kul med publik!!!
  • Tjo! Nån stockholmare man kan bo hos? så kanske jag också anmäler ett lag :P Kan ta med egen säng.
  • Tjo! Nån stockholmare man kan bo hos? så kanske jag också anmäler ett lag :P Kan ta med egen säng.

Jag kommer slagga i lokalen, tar med mig en madrass. Jag har ingen emot lite sällskap där - men det får bara plats en på madrassen min :p

• brocCooLi said:

var är den där odrägliga @Drexxl då?

Du har själv gått gymnasiet. Du vet hur man bemästrar konsten att flytta alla arbeten till en senare tid.
  • Det ser nu ut som att jag kan fixa ett separat klassrum där ni kan sova, så att ni inte behöver krocka med all annan verksamhet.