Stadion som är ägda eller har inneboende
  • Lag:......................................Stadion:......................................Typ:.................................Boendeform:

Warpville Slaughterboys........Warpdome..................................Prylförsäljning..................Inneboende
    West side Hartvigs................Skam Arena................................Show................................Inneboende
    Big Mean Machine MK3.........Mechstadium..............................Astrogranite.....................Inneboende
    Mighty Brewerers..................The Brewery...............................Oklara Linjer.....................Egendom
    Löwemann Protectors...........The Oozecage............................Lyxläktare.........................Egendom
    Hearts once more.................Graceland..................................Mediahoror.......................Inneboende
    Ionic Avengers......................Farmer Fred's Manure Dump.....Ojämn Spelyta...................Inneboende
    Charm..................................Charmiga Broccolifarmen..........Obrydd Personal................Inneboende
    Tomb City Undertakers.........Tomb City Cenotaph.................Öppna Falluckor................Egendom
    Oldones Coldones................The Temple...............................Obrydd Personal...............Inneboende
    Orbital Death........................DISS (Dwarfs In Space Station)...Stengolv...........................Egendom
    Heavynly Bodies....................Jupiter......................................Öppna Falluckor................Egendom
    Tallkrogen Tophats..............The Ritz.....................................Astrogranit.......................Inneboende
    MLPK....................................Cloudsdale Stadium...................Lyxläktare........................Inneboende
  • Nu hann du före David, men tack :)

Om någon får ett nytt hem, meddela här, så försöker vi hålla denna lista uppdaterad.
  • Spelarna i dagens match bör upplysa om vilken typ av stadion det var, deras besked var tvetydigt. Dessutom saknar vi namn på platsen.
  • Mighty Brewerers köper stadion som dom har flyttat in i. Stadion var Ruffig med oklara linjer och ska heta "The Brewery"
  • Efter sista matchen i Open Season 10 använde Löwemann Protectors 250000gp för att köpa den stadion laget tidigare flyttat in i.
  • Nu har Hearts once more flyttat in i en stadion.
  • Ionic Avengers har flyttat in.
  • Charm spenderade sina winnings senaste matchen för att flytta in i Ruffig - obrydd personal
  • @razta Jag behöver ett namn på stadion för att jag skall kunna fixa detta.
  • Pellevin said:

@razta Jag behöver ett namn på stadion för att jag skall kunna fixa detta.

Raztas broccolifarm
  • "Charmiga broccolifarmen" blir bra!
  • Personligen tycker jag väl att en brocCooli är mer än nog, men det är att fritt land.
  • TCU har fått arena.
  • Stadium som Oldone’s Coldones flyttade till ska heta The Temple
  • Tomb City Undertakers har köpt sin stadion.
  • Orbital Death har nu flyttat in i sin stadio
    DISS (Dwarfs In Space Station)
    Stengolv
  • Heavynly Bodies landar på stadion Jupiter
    Öppna Falluckor (inneboende)
  • Orbital Death tar 130 från sin kassa och tömmer sin fond för att köpa sin stadio
  • Fixat!
  • Jag vill oxå vara med på listan :'(
  • Om man ber så snällt får man såklart det.
  • Jag noterar att flera lag har samma arena.
    får man ha det? (se reger nedan)

Efter en match på en stadion som har någon av ovanstående 24 egenheter kan ett lag försöka göra
    planen ifråga till sin hemmaarena. Detta går endast om stadion ifråga inte redan är ett annat lags
    hemmaarena.

gäller dessa

Charm..................................Charmiga Broccolifarmen..........Obrydd Personal................Inneboende
    Tomb City Undertakers.........Tomb City Cenotaph.................Öppna Falluckor................Egendom
    Oldones Coldones................The Temple...............................Obrydd personal...............Inneboende
    Heavynly Bodies....................Jupiter......................................Öppna Falluckor................Inneboende

• @Morn82 du måste skilja på arena och typ av arena.
  • Pellevin said:

@Morn82 du måste skilja på arena och typ av arena.

Check nu förstår jag

• Killabots flyttar in i Fiends Arena, som har obrydd personal.
    De fick pröjsa sina winnings för detta. Tar admin bort den summan från skattkistan eller ska det rapporteras in som att de fick 0 gp i winnings?
  • Rapportera det som 0 i winnings.
  • Bump inför s27/o13
  • Mighty Brewerers skulle vilja sälja sitt stadium. Hur går man till väga?
  • Pertan said:

Mighty Brewerers skulle vilja sälja sitt stadium. Hur går man till väga?

"Om ett lag vill sälja sin stadion anses de automatiskt fortfarande ha flyttat in där. Dessutom behöver de inte slå för att bli utkastade, även om de förlorade sin senaste match. För att avgöra hur mycket laget får för sin stadion, slå 1d6. 1: laget får 2d6 x 10kgp, 2-5: laget får 2d6 x 10kgp + 100 kgp, 6: lagetfår 250kgp"

Så rulla med en annan comish och hoppas på det bästa.

• Fixar det på torsdag!
  • Hej! I och med den senaste matchen har MLPK lyckats bli inneboende på ett stadium med Lyxläktare. Stadiumet heter ”Cloudsdale Stadium”. Jag fick ge mina winnings för detta, vilket redan är korrekt inrapporterat.
  • Killabots blev utsparkade från Fiends Arena igår
  • Ingen bra kväll för Anna och co.