önskar lag målade
  • Finns det någon som målar blood bowl lag för cash här på forumet???
  • @Hemlighallaren gör det i varje fall.
  • Jag har en vän i Stockholm som har tagit målarjobb för Warhammer 40k och vunnit en del "Best Painted" (Bland annat under Warhammer 40k SM 2012).
  • Jag brukar anlita ett företag som heter Painted figs. De håller till i Sri Lanka, bra service, bra resultat och humana priser.
  • Hemlighallaren rekommenderar jag varmt. Väldigt duktig och otroligt trevlig!
  • Väcker liv i en 3,5 år gammal tråd

Så finns det någon som kan tänka sig att måla ett blood bowl lag samt några star players.

image

Detta norse laget.

• z3bb3 said:

Jag har en vän i Stockholm som har tagit målarjobb för Warhammer 40k och vunnit en del "Best Painted" (Bland annat under Warhammer 40k SM 2012).

Min vän bor dessvärre inte längre i Sverige.
  • Råkade starta en ny tråd, men kom på att denna finns. Bumpar denna istället.

Tror det diskuterats tidigare, men många andra figurspel har
    ett par Comission-personer som målar upp modeller mot betalning.

Jag kan tänka mig att det borde vara ännu mer populärt i BloodBowlkretsar (både att måla, men även att få målat), så därav denna tråd.
    Kan tänka mig att det nu finns ett par personer som är intresserade av att få sitt/sina lag målade.

Är det någon på detta forum som målar upp modeller mot betalning?
  • Jag kan tänka mig att få bb figurer uppmålade men då behöver det vara till en bättre standard än min egen. Skicka gärna ett PM till mig i så fall om du kan tänka dig att måla upp figurer.
  • Min flickvän erbjuder sina tjänster när hon jobbar natt. Hon har bla läst på Valand och målat flera lag åt mig.
  • Buckan said:

Min flickvän erbjuder sina tjänster när hon jobbar natt. Hon har bla läst på Valand och målat flera lag åt mig.

Har du några bildpreferenser eller liknande?

• Jag målar även figurer för betalning om folk fortfaranade är intresserade.
  • @Buckan har du bilder?

@Drexxl har du fler bilder än din tråd?
  • Ge mig er mail kan jag skicka bilder
  • Melisqus said:

@Drexxl har du fler bilder än din tråd?

Jag kan fixa fram bilder om du vill. Vissa kanske är på fantasy gubbar men hoppas att det duger.