USB 5 - Spring of Wisdom - 29:e (till kanske -30) April. Sveriges tuffaste turnering! 😅

edited May 29 in Turneringar

Var ute lite sent förra året så tänkte vara ute i god tid till fem års jubileet. USB 5 - Umeå Spring Bowl 5 - Spring of Wisdom

Nu börjar reglerna vara spikade för nästa års USB så varför inte posta dem här.

Det är en del förändringar när det kommer till skills, divan, star players osv. Men även att man kan flytta lite pengar från skill-kassan till lagbygge-kassan.

Skulle nya lag eller regler tillkomma så kommer jag ändra i reglerna allt eftersom fram till en vecka innan turneringen ska spelas.

Datumet är satt till den 29:e april, men jag ska se om jag inte göra detta till en tvådagars-turnering nu när det ändå är jubileum och allt. Finns det något intresse att ha det till en två dagars (5+2 matcher isf) eller räcker det med en? Jag kommer spika datumet före DOUBT 13 så eventuella bokningar av resa och hotell kan göras i god tid och då vet jag också hur många dagar turneringen kommer vara.

Comments

• jag säger 5+2, bara för att göra det extra tufft ;)

• Shit, fem års jubileum. Det är ett riktigt långt jubileum det. Jag röstar ändå för tvådagars. 5+2 låter nice.

• Jag tycker att Bomber Dribblesnot är för billig ;)

• @kaju - Japp, jag håller med, men väntar med ändra priset på hen tills efter nästa FAQ släpps....

Sign In or Register to comment.