Halflings sökes

Är det någon som sitter på två oönskade halflings månne? Ska passa till 3rd ed-humans men jag är inte så kinkig så allt är av intresse.

Comments

• Tror jag har en del nya över samt några 2:nd ed. liggandes... Tyvärr kan de nya uppfattas som för stora och 2:nd ed. för små...

Men skriv en rad om det lockar.

• 2nd ed borde väl passa? Pris?

• De är målade, basade och småa.

:)

de är dina för 40kr inkl frakt, hur låter det?

om du inte har en Morg (gw över) eller någon gammal chaos 2nd ed. (GW) över då snackar vi priv…. ;)

• 40 kr inkl frakt låter perfekt. Jag har denna om du hellre tar den, ditt val.

• Hmm... Den kan funka, vill du ha något emellan eller byte rakt av?

• Rakt av går bra.

• Shit @Frantic! Jag tror att @havaji försöker lura dig!

• @kaju

Jag har fler.... :P

Om båda har något en annan vill ha så kan man inte bli lurad, men en kan vara snällare än en annan ;)

• @Frantic Skojja bara! Jag dummar mig för att du dealar med @havaji

• Det var inte roligt!! :P

• Lite roligt var det faktiskt :)

• Jag tycker också det är roligt... :D

Vet inte varför, men jag tycker det ....

• @havaji - Hur ser det ut, har du fått dina figurer? Dina kom till mig igår iaf. Tack!

Som du ser står det plural inte singular i mitt påstående, det var mer än en i paketet, råkade den slinka med eller var det ett misstag?

• @Frantic Oj, skickade jag två? Du kanske tänker på den sorgliga space marinen på basen...(jag var typ femton när jag målade den, förlåt!). Har inte fått dina än.

• @havaji hälften av mina lag målades när jag var femton, VAD SKALL DET BETYDA!?!

• @Drexxl Att du kommer att måla ÄNNU BÄTTRE när du blivit 30!

• @havaji inte kommit än?

ja, det är den, något du vill ha tillbaka eller ska jag offra den till Nuffle?

• Kom idag! Nej nej, offra på.

• Jösses vilken tid det tog, trodde postmord hade klantat till det. :/

Hail Nuffle! :P

Sign In or Register to comment.