Black Orcs och Lizards

Vad tycker folk om Black orc? Anser ni dem bara sämre lizards eller ser ni nya möjligheter?

Comments

• Spontant tror jag de är sämre pga att de är långsamma, men det ska bli kul att se dem prövas

• Spontant tror jag de är sämre pga att de är långsamma, men det ska bli kul att se dem prövas

Sitter och ponerar på detta själv. Hur mycket skillnad gör grab och brawler? Kommer det jämna ut deras seghet...

• De är nog lite sämre än ödlorna, men de är nog inget korpenlag för den sakens skull. Billiga bribes, bättre stjärnor och billigare spelare än ödlorna, lättare att lösa svårt tilltäppta lägen runt en bur (som ödlor visserligen undviker lättare), TTM, lättare att slå loss kompisar. De har lite av varje förutom stabilitet.

Jag tycker de ser kul ut.

• grumplekins: Jag tycker de ser kul ut.

japp, håller med. ska bli kul att testa dem.

• skulle säga att dom är något sämre än ödlor från start, men blir bättre än dom med lite TV under västen.

Kommer att köra dem!

• De är lite dödligare än ödlorna med brawler och goblins som faular, men får de ingen utdelning där är de nog bara sämre. Dvs har du bra armour och injury slag så är de vassare, annars inte.

Sign In or Register to comment.