Att måla långsamt är bättre än att inte måla alls, eller hur?

Hallå, hallå! Jag tänkte lägga upp lite av mina målade figurer här, för sharing is caring trots allt! Jag gillar att måla, men jag gillar också att spela mindre än fantastiska lag (mina omålade Undead är undantaget). Mitt enda fullt målade lag är Squigs. Secret League Squigs. De BORDE vara ett officiellt lag. Om de någonsin blir det så är jag redo! Sorry för taskiga bilder.

Det är kul med bomber. Även fast jag tror att jag sprängt mig själv i exakt 100% av fallen. Min alldeles egna tolkning av Bomber Dribblesnot! Kan ni gissa inspirationen bakom denna?

Här kan ni få se början på mitt nästa lag också. Jag är redo att bli söndertrampad av såväl Halflings som Saurusar!

Comments

• Riktigt taskiga bilder. Hur ska jag kunna lägga upp någonting alls någonsin nu?

Det här är bland det finaste jag sett i modellmåleri någonsin. Hatten av och ner på knä.

• Det är alldeles för snällt sagt, man jag tackar och bockar! Ska jag få stryk med mina kassa lag och dåliga beslut så är målet att de åtminstone ska vara fina medan de dör.

• Jag älskar dina grejer!

• Riktigt snyggt!

• @kaju Tack så mycket! Det värmer att höra. :)

@tjub Tackar!

• Satan i gatan vad coolt!

Så länge det inte är ett jobb så målar man i vilken takt man vill :)

• Tack, tack!

Bra poäng! Jag har inte direkt bråttom med att bli klar med något. Meeeen det är många Snotlings som behöver färg på sig, om man säger så.

• Wow! Fantastiskt bra målat och svinhäftiga konverteringar. Hatten av!

• Danke, danke!

• Väldigt väldigt stiliga.

Vad har du för material att basa med?

Det där blommigare gräset är mkt fint.

Bomber är guy fawkes-inspirerad va?

• Tackar!

Jag använder lite allt möjligt. En blandning av tufts och blommor från Army Painter (är 99% säker på att det stämmer) och lite clump foliage som jag samlat på mig över åren. Det vanliga gräset på Squig-laget är fyra eller fem olika sorters static grass som jag blandat i en burk så att det ska få lite mer variation. :)

• Fantastiskt fint! Vad har du använt för färg på Bombers bomb? Den reflekterar väldigt fint. Eller är det NMM? Lite svårt att se med så fruktansvärt taskiga bilder...😉

• Det är Vallejos metal colors. De är fantastiska och underbart reflektiva. :)

• Aha, och vilken av dem är det där?

• Dark Aluminium, Steel och Silver. Plus svart ink.

• Tack, grymt fint!

• Tack så mycket! Jag avskyr verkligen att måla metall, men med de här färgerna så är det en helt okej process att gå igenom.

• Är det en läderlappen-bomber jag ser?

• Ding, ding, ding! Helt rätt gissat! :)

Sign In or Register to comment.