brocCooLi said:vilka priser kommer finnas?
kommer ni dela ett lag eller köra var sitt?
brocCooLi said:mailen funkar inte som ni angivit att en ska maila till. jag fick iaf Mail delivery failed: returning message to sender
brocCooLi said:inget stunty, mest cas och mest td?
kommer iofs inte spela stunty den här turneringen :P
Oberwald_1 said:Jag vill vara med, men kommer inte veta förrän ganska nära inpå om jag kan.
DamnDmitri said:Siktar på att delta! Köpte tillochmed NAF-medlemskap fast jag är relativt ointresserad att vara med där ;)
Lite långt fram för att kunna säga säkert ifall jag kan vara med eller ej dock. Lär bli bli beslut nära sista anmälningsdag...
PS - har inte excel, så det där lagformuläret funkar inte, går det anmäla lag på annat vis?
grumplekins said:
Ja, I värsta fall kan du bygga ett lag enligt reglerna och skicka till mig, så skickar jag tillbaka en pdf-utskrift av excel-arket för godkännande?
DavidD said:Jag kan kolla om mitt gästrum i källaren är ledigt. Där finns 2 bäddsoffor och toa utanför. Bor på behagligt gångavstånd (25 min) från Alphaspel.
kaju said:Jag fyllde i almanackan.
Är datumet ändrat?
Jag ville komma, men kan inte nu när jag ser att det krockar med en konsert jag ska gå på.
DavidD said:Har betalt. Roster kommer senare
Pellevin said:Gör som ni själva tycker är bäst. Det enkla faktum att ni får tummen ur och organiserar detta innebär att ni ligger så mycket på plus att vad ni tycker betyder betydligt mer än någon annans åsikter och önskemål.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com