MikeTheMachine lär sig
  • Tack @Ikterus för huvudet, var ett roligt projekt och nu har jag min egen MikeTheMachine coach model. Kroppen är en alchemist från Black Chapel Minatures :)

image
  • Tar sig! Han förtjänar en utvisning.
  • Då måste jag börja foula antar jag :)
  • Då måste jag börja foula antar jag :)

Testa lite på roxanna i helgen.
  • Stiligt!
  • @grumplekins är väl bara Iftp som kör med Roxanna och där blir det ingen foul även om man vill :)
  • tjub said:

Stiligt!

Tack :)
  • @grumplekins är väl bara Iftp som kör med Roxanna och där blir det ingen foul även om man vill :)

Jag fick in en! Visserligen när det inte spelade så stor roll längre, men allt för att få en stilig head coach utvisad va.
  • Absolut, får jobba på det :)
  • Haha, vad fett! Medeltidsbyxor och cyborghuvud måste ju bli det nya svarta.
  • havaji said:

Haha, vad fett! Medeltidsbyxor och cyborghuvud måste ju bli det nya svarta.

Jag valde faktiskt den alchemisten pga byxorna, då human linemen från 3ed har likadana :)

• image

Efter den något röriga WC upplevelsen att spela med folk jag aldrig träffat och vara tidspressad att hinna med flyg hem för tenta, medan turnering bara blev senarelagd är jag nu lite på banan igen. Fann tid att måla mina Dark Elfs spel redo nu och kan det bli dem i nästa turnering kanske?

Starkaste minnet från turneringen var inte placeringen utan att ta del av blood bowl glädjen med SCHWEDEN SCHWEDEN SCHWEDEN, tack Lard för att du låg på :)

Vilken färg bör Witch Elfs ha på baserna? Rookie fråga, jag vet men snart har jag koll :)
  • lila skulle jag kört på witch
  • Lila skulle vara snyggt men finns det en standard färg? Jag är lite trångsynt när det kommer till sånna saker :P
  • lila är standardfärg
    kolla stockbowls websida
  • Standardfärg är blå. Strikers har blå, medan specalister (Assassins) har lila.
  • Blå it is, svårt att vika sig för en legend :)

Brocc inget illa menat :P

Tack för hjälpen boys
  • visste att lila fanns. och lila är typ en blå nyans.
    men helt rätt. minnet som svek mig
  • Snygga blå baser!
  • Tjusigt! MtM lär sig bra tycker jag!
  • Pellevin said:

Snygga blå baser!

Like a Pro ;)

havaji said:

Tjusigt! MtM lär sig bra tycker jag!

Andra laget färdigt, nu får jag bara subba 3 månader till i AndyDavos twitch så får jag en darkelf mini skulptad som honom. Tänkte det kan bli en rolig coach model :)

• Andra laget färdigt, nu får jag bara subba 3 månader till i AndyDavos twitch så får jag en darkelf mini skulptad som honom. Tänkte det kan bli en rolig coach model :)

image
  • pedda said:

Andra laget färdigt, nu får jag bara subba 3 månader till i AndyDavos twitch så får jag en darkelf mini skulptad som honom. Tänkte det kan bli en rolig coach model :)

image

Japp, det är den jag tänker på, är på 21 månader nu och vid 24 får man en sådan :)
  • image

Fick hem AndyDavo i lådan.

image

Rätade upp honom lite för att få plats på en mindre bas vilket passar då han blir lite längre än 3:ed laget jag har :)
  • image

image

Progress med Davo.

Vill passa på att tacka alla i detta community, det har varit ett roligt och lärorikt år.
    Ser fram emot vad nästa år har att erbjuda :)
  • Sådär ja, laget känns klart. Kan det bli premiär på Valentines kanske? eller hinner jag måla ett annat :P

image
  • Det skulle vara asroligt om du skrev ”do you know who I am” istället för naf namnet.
    Minns inte riktigt hela historien, men den är kul.
  • Var inte det Jimmy Fantastic som lade den linen? @kaju
  • Kan någon storyn som quote skulle jag kunna skriva det i bak på gubben. Så när man vänder är det AndyDavo :)
  • image

image

Beställde denna gris från greebogames när Andy modellen blev skickad.
    Passar rätt bra som APO eller vad sägs :)
  • Mer grisar är alltid positivt. Målningen blir bättre och bättre Mike, snyggt!
  • Tack Havaji, det är skoj att det händer något.
  • image
    image

Köpte med en klo från greebogames när jag ändå Andymodelen skulle skickas.
    Tänkte att denna 3:ed linerat kan bli en bra Glart till mitt 2:ed skavenlag.

Klo/arm för chaos dwarf, 3:ed linrat och ett axelskydd från goblin i 40k.