[köpes] 2 mumier
  • Hej alla, behöver 2 st mumier (helst målade o klara) till Undead-lag. De mumier har jag nu ser inte ut som st 5-brawlers.
  • Jag har ett överskott på mumier i metall eftersom jag vid något tillfälle vann ett till Khemri-lag. De verkar vara grundmålade, men behöver naturligtvis mer färg än så. Har du något roligt att byta med?
  • Jag ogillar att måla - tar gärna en titt. Har
    1 troll (målat, tror det är ett swamp troll) från @suncar
    Några AoS (tror jag) skaven råtter
    På ingång några Blood Letters (demoner med horn o svärd) och Hell Hounds. Kan fixa bilder imorgon om det behövs.
  • Strunt i bilder, spelar du på torsdag?
  • Ja hoppas att få till en open då
  • Jag har faktiskt inte fått tag på Lipiz än, men jag gissar att det blir nu på torsdag. Vi kan ta med lite figurer då.

Trollet låter intressant. Ta gärna med en råtta också, det kan vara bra att ha en sådan om man spelar chaos pact någon gång.

Jag ska försöka sätta lite färg på mumierna. Sedan får vi bekräfta om det blir av på torsdag eller inte.
  • Har inte fått torsdagen bekräftad än, men vi har varit i kontakt. Jag fick till två av mumierna hyfsat, men många av mina färger hade torkat. :(

Jag har heller inte målat några nummer eller deras ståplattor, för jag vet ju inte hur du vill ha det.
  • Vi ser hur det blir. Tar med troll o råtta
  • Nu är torsdagen bekräftad. :) Matchen börjar kl. 7.
  • Var du nöjd med mumiernas målning? Jag är ju ingen expert precis.
  • De är ok, men ska nog putsa lite på målningen.