inforthepain said:Skön stil på det där flinglaget. Gillar att träden ser så olika ut.
Pellevin said:Såå snyggt. Trägubbarna är verklingen najsa.
brocCooLi said:@pedda det ser ju ut som skräp! målat dem på fyllan eller? ;P
brocCooLi said:
må bästa flinglag vinna! (och inte det flinglag som är snyggast för då har jag ingen chans)
Jox said:Väldigt snyggt och enhetligt lag må jag säga. Gillar när spelarna har karaktär och lite roller på plan som ttm-killen.
Bra jobbat - vad näst?
Ikki said:kan inte annat än älska färgtemat(från ett lövenfan) :)
brocCooLi said:assnygg rosa färg!
blandat nyansen själv eller finns den färdigblandad?
Roland said:är det 2nd ed? snygga
Lard said:Snyggt målat. Bra, Klassiska DE färgval. Huden ser lite gul ut på min telefon dock, jag skulle göra den ljusare/blekare
Lard said:Snyggt målat. Bra, Klassiska DE färgval. Huden ser lite gul ut på min telefon dock, jag skulle göra den ljusare/blekare
Lard said:Ser bättre ut. Snyggt
brocCooLi said:Hur många lager kör du hudfärg? En grund, sen ett ljusare, ytterligare ljusare efter det?
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com