Pedda målar modeller
Tänkte visa upp vad jag har/har haft på mitt målarbord.
Ett par bilder i denna första post eftersom jag startade en plogg på TFF, men eftersom inte alla kollar där tänkte jag börja dela med mig här med.
Undead

'Flings
Ett par bilder i denna första post eftersom jag startade en plogg på TFF, men eftersom inte alla kollar där tänkte jag börja dela med mig här med.
Undead

'Flings
Comments
Zombiesen kommer från Mantic Games och har fått hjälmar samt GS axelskydd
Svårspelade, men det är oftast roligt. Konstigt nog har mina Kreuzberg City Chefs vunnit tre av tre än så länge, dock mot rookie teams (och i ett fall en rookie coach).
Nästa år kommer jag att spela med Gesundbrunnen Picknick Packers i vår liga och det kommer att bli väldigt intressant. Där av färgerna (från Greenbay Packers)
Tack för den positiva feedbacken
Kanske har de fått lite för mycket stryk och surnat till lite
De kommer att heta Gesundbrunnen Picknick Packers och heta som spelare i Greenbay, men med något (mat)twist
Tack så mycket.
Kommer att gå att beskåda under StockBowl Cup senare i år
Hur stora baser står träden på?
Jag har klämt in dem på 30 mm baser
Det kanske är bilden, men de två vanliga träden (Deeproot i mitten) är väldigt lika och alla träd har samma barkfärg.
Tackar. Hoppas ni tycker det när ni ser dem i verkligheten också (på lördag).
Bilden är tagen med mobilkamera och kanske ljuger lite.
må bästa flinglag vinna! (och inte det flinglag som är snyggast för då har jag ingen chans)
Ja, det ska bli skoj. Hoppas dock på att jag slipper möta dig, då jag tror jag vet hur din laguppställning ser ut (som på NAFC). Det vore en nackdel för mig eftersom jag har köpt RRs
Även tjockisen i mitten?
Tyckte dock att det var bättre så än att ha en stor 40 mm bas.
vilka starplayers kör du med då?
Endast trädet i mitten